نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6693
-
الف
+

سریال «پس از باران» را از آی فیلم 2 تماشا کنید

سریال «پس از باران» به زودی از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «پس از باران» 7 قوس از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2 ، با پایان یافتن سریال «آوای باران»، سریال «پس از باران» به کارگردانی «سعید سلطانی» از چهارشنبه ( 7 قوس) جایگزین آن می‌شود.

«اسماعیل عفیفه» تهیه‌کنندگی «پس از باران» را به دوش داشته و «محمود پاک‌نیت»، «کتایون ریاحی»، «مرجان محتشم»، «جهانگیر الماسی»، «بهزاد فراهانی»، «ثریا قاسمی»، «پوراندخت مهیمن»، «کیومرث ملک مطیعی» و «شهاب حسینی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«پس از باران» داستان زندگی داکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک حادثه ترافیکی کشته می‌شوند.

به دنبال این حادثه ترافیکی اولادهایشان به نام «مرضیه» و «مسعود» به این حادثه مشکوک می شوند و تصمیم می گیرند برای بررسی بیش‌تر به شمال ایران سفر می‌کنند.

در روایتی که از اتفاقات قدیم توسط مادرکلان «مرضیه» و «مسعود» بازگو می‌شود، به داستان زنی اشاره می‌شود که شوهرش ارباب است و به خاطر بچه‌دارنشدنش به همسرش اصرار می کند که همراه یک دختر رعیت به نام «شهربانو» ازدواج کند.

در این داستان برادر و مادر زن اول ارباب با دسیسه ها و توطئه های همیشگی خــود زندگی را به کام خانواده های بسیاری تلخ می کنند...

سریال «پس از باران» از چهارشنبه (7 قوس) ساعت ( 7 شب به وقت تهران- 8 شب به وقت کابل- 8:30 شب به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر